0

Superb September!

Posted in , , , ,
As-salamm...

Bertemu kita kembali di AnnCakeHouse! Macam biasa, blogging untuk menyetori pasal order dan meracun anda dengan kek kami yang mantop2. Hehehe. Takdelah nak cakap banyak, tapi apa yang bestnya bulan 9 nih ialah saya join kelas talam anjuran Talam Skudai Johor. Sangat suka sebab talam dia memang macam-macam, sedap-sedap jugak tu. Memang lama dah mengidam nak join kelas talam nih. Pada mulanya encik husben kata tak payah, tup.tup, izin tuhan kan, adalah rezeki untuk masuk juga kelas talam tu. Alahmdulillah, dah ada juga yang order talam lepas saya open order untuk talam last week.

Jom layan gambar pulak!






Seri Muka

Talam Berlauk

Dan secara rasminya, talam pertama yang berjaya ditempah ialah SeriMuka. Kotak pizza lagi tu, bak kata kawan-kawan I, "kelasss kau maria.." Hohohohohooo. Talam ni saya jual size 12'. Dan yang kedua dibuat ialah talam berlauk, memang mengidam gila-gila nak buat tu sebab saya sendiri suka talam berlauk. Dah macam kuih cara berlauk dah. Sedap! *Eh, bukan puji diri sendiri masak tau*

So, last week pun ada open crunchy week lagi, dan inilah hasilnya. Kek kegemaran ramai. Mungkin sebab walnut tu lemak2 manis masin. Mini tiramisu pun, sedap bila makan sejuk-sejuk, dia taklah rasa macam kek sangat, lebih kepada aiskrim. Kalau orang tua-tua pun suka, budak-budak lagi la.

Kek Pisang Walnut

Crunchy Salted Caramel Brownies

Mini Tiramisu (dalam bekas plastik bertutup)

Dan ini pula tempahan kek penutup bulan September. Special order dari Iman Syafiqah untuk ibu dia.. Yang ni kek Italian Rainbow yer

Itallian Rainbow

Weekend ni nak rehat. Nak berjalan-jalan bawak 2D. Sejak Dottie dah ada FB ni, payah pulak mama dia nak online, dah masing-masing berebut nak buka FB. Cis. Ni nasib baik dia ada FB je, kalau dia ada blog ke, emel ke, twitter ke. Ishk, ishk. Budak-budak zaman sekarang.

Oke, y'all layan la gambar k. Kalau berminat, sila-silalah PM. I nak layan talam berlauk sambil baca bajet 2013 nih. Nak? Ngehngeh.


0 Komen: